cathrineLovén

Lärarstudent-Dyslexi-Dagbok-Hälsa

2016.01.02: Matteplugg

Publicerad 2016-01-02 14:49:53 i Dagboken,



Sakta men säker börjar allting klarna 

Hej kära vänner! 
Nu kan jag säga att min julledighet inprincip är slut. Den 7 januari ska jag skriva en omtenta i matematik. Jag kom in på reservplats i skolan så det resulterade till jag kom efter direkt med studierna. Jag hade inga böcker eller någon material samt att jag jobbade samtidigt, så jag ska helt enkelt (försöka) klara denna tenta så jag blir godkänd i kursen, jag har trots allt klarat allt annat.



Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cattis

Nyligen har jag antagit den stora utmaningen att börja plugga på högskolan. Jag är alltså numera en lärarstudent, med dyslexi. Detta gör att skolan kommer bli en utmaning, men har man viljan så går allting? Här kommer ni få läsa om mina dagar runt studierna, mitt intresse mot en hälsosammare livsstil och mycket mer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela