cathrineLovén

Lärarstudent-Dyslexi-Dagbok-Hälsa

2016.01.03: Den lugna söndagen

Publicerad 2016-01-03 19:42:50 i Dagboken,


Morgonen startade med en promenad och lek i backen.

God kväll!
Inte har jag ens lyft ett finger för att ens öppna mitt kollegieblock. Jag har inte känt någon lust till att sitta inne med ögonen klistrad i en bok. Visserligen har jag lite ångest för det, men får ta igen den senare, i värsta fall i morgon.
    Jag tog mig i alla fall i kragen och gick ner till källaren för att hämta räkans snowracer (så hette dom i alla fall när jag var liten, eller pappa kallade dom så) för att gå ut till backen som bara ligger några meter från vårat område. Räkan uppskattade det. 
    Resten av dagen bestod av städning, stor städning dessutom! Så nu är jag helt slut. 
Ska man kanske gå till gymmet första gången det här året? 
Vi får se när gubbsttrutten kommer hem...

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cattis

Nyligen har jag antagit den stora utmaningen att börja plugga på högskolan. Jag är alltså numera en lärarstudent, med dyslexi. Detta gör att skolan kommer bli en utmaning, men har man viljan så går allting? Här kommer ni få läsa om mina dagar runt studierna, mitt intresse mot en hälsosammare livsstil och mycket mer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela