cathrineLovén

Lärarstudent-Dyslexi-Dagbok-Hälsa

2016.01.11: Mycket på kort tid

Publicerad 2016-01-11 06:13:53 i Dagboken,

God morgon alla fina! 
Vanligtvis brukar jag inte gå upp såhär tidigt på morgnarna. Men Räkan har legat och kliat sig under fötterna sen en timme tillbaka, så jag har försökt hjälpa honom med att klia. Måste se om det finns något mot klåda som jag kan smörja in honom med.
    Usch, jag känner verkligen att jag inte sovit ut. Det är ingen idé att somna om, Räkan ska till dagis idag, första gånger i år, jag själv ska till skolan och försöks jobba så mycket jag kan med hemtentan. Den är otroligt maffig, och jag har lixom inte kännt att tiden funnits till att börja med den då jag haft min omtenta i matematiken att fokusera på. Så från att veta om tentan i nästan tre veckor har jag bara tre dagar att färdigställa den. Panik eller vad!

Vi får hoppas att mattetentan gick vägen så att jag har en helt avslutad kurs! 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cattis

Nyligen har jag antagit den stora utmaningen att börja plugga på högskolan. Jag är alltså numera en lärarstudent, med dyslexi. Detta gör att skolan kommer bli en utmaning, men har man viljan så går allting? Här kommer ni få läsa om mina dagar runt studierna, mitt intresse mot en hälsosammare livsstil och mycket mer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela