cathrineLovén

Lärarstudent-Dyslexi-Dagbok-Hälsa

2016.01.11: När allt låser sig

Publicerad 2016-01-11 17:48:09 i Dagboken,



Jag har suttit och läst i flera timmar, antecknat, sen få det till en egen text f**k it!

Nu är det första gången jag sitter ner i soffan, hemma. Jag är död! Helt tom. Dagen har känns så bortkastad för jag har inte gjort så mycket som jag borde. Inte ens halvvägs har jag kommit med hemtentan och det är tre dagar kvar tills den ska lämnas in. 3000 ord ska jag bara slänga ut. PANIK! 
Jag ska försöka att sätta mig efter middagen och fortsätta, kanske har jag smält allt jag läst så jag lättare kan få ner det på papper.

Middag. Ska jag orka göra sånt också 😱 


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cattis

Nyligen har jag antagit den stora utmaningen att börja plugga på högskolan. Jag är alltså numera en lärarstudent, med dyslexi. Detta gör att skolan kommer bli en utmaning, men har man viljan så går allting? Här kommer ni få läsa om mina dagar runt studierna, mitt intresse mot en hälsosammare livsstil och mycket mer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela