cathrineLovén

Lärarstudent-Dyslexi-Dagbok-Hälsa

2016.06.02 kroppshår

Publicerad 2016-06-02 07:11:56 i Dagboken,


bussresorna har blivit en vana vid det här laget

Vädret är underbart ute, även då klockan är strax efter sju på morgonen. Jag vågade dra på mig ett par shorts idag, vilket jag nu i efterhand ångrar lite. Jag hade inte rakat benen innan så mina stackars ben blev torterade här på morgonen genom att bli torrrakade, vilket resulterade till små röda prickar! Att jag inte lärt mig! 

Det är lite intressant de där att vissa ser att orakade ben som äckligt, jag hör inte till den kategorin, typ, jag har väll fått det inprintat som alla andra att tjejer ska va hårfria, så lite konstiga blickar VET jag att jag har slängt.

Vad ser ni på kroppsbehåring? 


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cattis

Nyligen har jag antagit den stora utmaningen att börja plugga på högskolan. Jag är alltså numera en lärarstudent, med dyslexi. Detta gör att skolan kommer bli en utmaning, men har man viljan så går allting? Här kommer ni få läsa om mina dagar runt studierna, mitt intresse mot en hälsosammare livsstil och mycket mer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela