cathrineLovén

Lärarstudent-Dyslexi-Dagbok-Hälsa

2016.06.03 Löpskor

Publicerad 2016-06-03 11:00:00 i Dagboken,


 
 
 
 
 
 
Har har suttit och suktats framför stadiums hemsida efter ett par nya skor. Dr löpskor jag redan har är bara att kasera, jag skulle behövt göra det något år sen, men har tappert använt dom även fast det varit hål fram vid tån, har även sytt ihopp hålen vid några tillfällen. men nu har dessa skor fåt ett slut och det är dags att öppna plånboken igen och inföskaffa sig, varför inte ett par färgglada löpardojor så man syns i spåret? Dom ni ser här ovan är några av mina egna favoriter.
 
Vilka gillar ni bäst?
________________________________________
Tryck här för att komma till sidan
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cattis

Nyligen har jag antagit den stora utmaningen att börja plugga på högskolan. Jag är alltså numera en lärarstudent, med dyslexi. Detta gör att skolan kommer bli en utmaning, men har man viljan så går allting? Här kommer ni få läsa om mina dagar runt studierna, mitt intresse mot en hälsosammare livsstil och mycket mer

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela